Glad Påsk!

Lite tomt i bloggen kanske men vi firar påsk. Det innebär middagar med vänner, mycket vila för min del och lek i parken. Solen skiner och det är härliga vårtemperaturer. Jag upplever att foglossningen lättat. Vi besökte skansen på långfredagen och jag lekte med Sarah i parken själv igår, dvs hyffsat ansträngande för mig men jag fick inte ont efteråt. Det känns visserligen nästan som att ryggen ska gå av på mitten medan jag är upprätt men det beror ju på att jag är så framtung nu. Däremot har jag mer sammandragningar/förvärkar. Snart kommer bebisen.



Sarah är lite besatt av bebisar. Så fort hon ser en bebis så ropar hon "BÄÄÄÄBIS".

Jag var lite modfälld en stund idag. Antar att det är hormonerna som åker bergochdalbana så här i slutet av graviditeten. Då sa Sarah till Jonas. "Mamma ledsen". Blev förvånad då faktsikt. Trodde jag hade poker face on.


Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Hej!



Vad fin hon är! Låter som ni haft en trevlig påsk!

Kram

2010-04-04 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0