Me&I

Jag har inte glömt bort bloggen. Nej inte alls..tänker på den varje dag, men den har ändå hamnat längst ner på prioriteringslistan. Jag har nämligen ett nytt projekt som tar massa tid. Mitt intresse, min besatthet, min fascination för Meandis kläder har gjort att jag tillslut vågade ta steget att bli säljare själv. Tack till bästaste Anna också som peppade mig att starta. Jag älskar ju kläderna, jag kan typ allt som är värt att veta om dom.. varför ska jag inte sälja då? När jag dessutom lägger tusentals kronor på dem till min familj varje säsong? Men det är den där säljbiten som fick mig att tveka in i det längsta. Vill inte pracka på folk saker liksom. Hoppas min glädje och fascination smittar av sig ändå. Det är ju så fina färger. Det är ju så bra kvalitet. Oändliga matchningsmöjligheter. Min hobby ♥.

När jag inte är klädnörd så fyller underbara Sarah och lillebror dagarna åt mig. Gud vad jag älskar mina barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0