För Intresseklubben..

När jag inte hade barn blev jag ofta lite uttråkad när stolta föräldrar ville visa bilder på sina barn. Ännu värre fjantiga, otydliga mobilbilder på fula, snoriga ungar som jag tyckte såg ut som ungar gör mest..
Men häromkvällen kom jag på mig själv att sitta och visa bilder på mina barn i mobilen.
Gaaah, Caroline! Vad har jag till mitt försvar?? Jo eh.. jag tror att vännerna bad om att få titta på bilder på barnen. TROR...I själva verket kanske de satt och tänkte "Intresseklubben flaggar..."

Men i bloggar gör man som man vill och visar bilder på de personer man älskar allra mest. Sina barn. I mina ögon är de finast på jorden. I dina ögon är de kanske bara tråkiga präktiga bilder på barn..








Kommentarer
Postat av: Moster

Dom är finifina!!



Kram från moster L

2010-12-17 @ 07:52:48
Postat av: tant Maria

Ni har ju dom gulligaste och charmigaste ungarna i stada! jag tittar gärna hur mycket som helst på dom små liven!

2010-12-20 @ 18:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0