Sarah..

Hon vaknar 5... Snälla söta älskade dotter vad glada mamma och pappa skulle bli om du kunde sova till 6 istället.
Hon vägrar vällingen. Hon vill överhuvudtaget inte äta särskilt mycket hemma längre. Hon är trotsig, säger dom på förskolan. Jag vet inte.. Men jag blir galen.. Jag kan inte vara sjuk, gravid och jobba om jag måste vakna 5 varenda morgon.

Sarah går och lägger sig 20 på kvällarna och sover bara en timme eftermiddagslur. Jag får väl också börja lägga mig kl 20 om detta ska fortsätta. Men vuxenlivet då? När blir det tid för det?

Utmattad och emlig. Nu ska jag lägga mig och sova dag och klappa om magen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men stackars! Inge kul å gå upp så tidigt! ja den där hostan är inge kul asså, håller oss vakna om nätterna, denna va inte mkt bättre trots medicin. Sån tur va så lyssnade doktorn på lungorna igår å det lät bra. Men tkr hostan blivit så mkr kraftigare sen igår, mer å tyngre liksom...

2010-02-04 @ 08:43:46
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Mamma Rhu

Vuxentid ?? Vad är det.. ;)

2010-02-04 @ 16:48:58
URL: http://rhu.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Vuxentid, det är ju det du har just nu:-)

2010-02-05 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0