Kläder

Nu har Sarah nästan vuxit i den. Blommor- och prickarklänningen i 86/92 från Me&I som hennes farmor köpte förra hösten. Denna hösts plyschbyxa i rosa passar perfekt till.

Jag tycker att kläderna är så fina så jag måste visa 2 till! Syrran var över ikväll och hon berömde Sarahs fina kläder så jag är inte ensam om att tycka att det är fint.




Bild på gravidmagen i 25 veckor + 6 dagar. Går alltså in i vecka 27 i morgon. Tiden går snabbt.

Mina kläder är från H&M Mama.

På tal om H&M så kom kläderna idag. Har inte hunnit prova allt än men Cardigan var nog en besvikelse. Den var väldigt tunn och såg ut som en för kort morgonrock så jag lutar åt att skicka tillbaka den och köpa en mamma-cardigan hos PO.P istället.


Bilden ovan är på leveransen från H&M. Jag är ingen vidare fotograf, särskilt inte när det gäller ljussättning men håll till godo.

Nu är det God Natt!


Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Fina kläder och härlig mage! Var på Pop i går och köpte lite kläder, till mig blev det en cerise klänning och en matchande cardigan! Gå dit och kolla, de börjar få in lite nytt. Kram

2010-01-23 @ 12:13:23
Postat av: Murmelina

Sarah är jättesöt på alla bilder. Tack för igår. Mkt trevligt o gott!

2010-01-23 @ 13:30:25
URL: http://murmelsfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0