Lördagsmys

Sarah sover sin middagslur och Jonas är på innebandy så jag har en stund att uppdatera bloggen. Igår var Louise och David på middag hemma hos oss. Min underbara make stod för matlagningen. Det blev köttfärspaj och sallad. Sallad borde vi äta oftare för det är ju mumma och så nyttigt. Med dressing blir det verkligen smaskens.




Jonas donar med köttfärsen medan Louise underhåller Sarah.


Galen i barnkläder som jag är så kan jag inte låta bli att nämna att Sarahs collegetröja är från My Kidoo och fleecebyxorna från Baby GAP. GAP är en av mina favoriter bland klädbutiker over there.

Vi hade trevligt igår men hormonerna gjorde mig ledsen till sinnet. Jag ville gråta för att diskmaskinen blev full. Gråta för att ingen tryckte igång den. Vi tittade på Wallander. Jag grät när jag såg barnen vars pappa mördat deras mamma. Efteråt ville jag gråta för att jag inte klarade körkotet. Gråta för att jag inte fick tröstpresent eller tröstblommor av Jonas eller någon annan när jag kom hem från Norrköping. Gråta för att min mamma sitter ensam i sitt stora hus. Gråta för att jag är trött. Efter en god natts sömn och sovmorgon så är jag nästan som vanligt igen. 

 


Kommentarer
Postat av: Murmelina

men guuud jag ser ju ut som en gnagare på sista bilden....hahaha

2010-01-17 @ 14:49:01
URL: http://murmelsfunderingar.blogspot.com/
Postat av: Elizabeth

Gap har sjukt fina barnkläder! Köpte en del till Molly innan hon föddes och det lär väl bli mer nu när vi far iväg.



Jobbigt med hormoner, men du vet ialla fall varför du grinar och har dig. Kram E

2010-01-18 @ 20:46:19
Postat av: gammelmoster maria

Gråt på så mycket det går! Ut mä skiten!!!

2010-01-19 @ 09:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0