BAJEN SUGER

Lite ny shopping:

Namnnappen. Inte min idé till text. Ni kan ju gissa vem som tycker att Bajen suger? Fattar ni förresten? Bajen SUGER hahaha. Kul! Not.


En ny amningskudde från RättStart. Eller det var väl att ta i att säga att den är ny, köpt på Blocket, men den är ny för mig och knappt använd enligt säljaren. Känns som att jag sparat massa pengar och miljö genom att köpa begagnat. Sen att vi tog bilen ända till Åkersberga för att hämta den är en annan sak. Men åka bil är kul tidsfördriv och barnen sov skönt under resan.

Så nu har jag 2 olika kuddar. De fyller faktiskt lite olika syften. Den första jag köpte är en formbar lättviktare, bra på resan och funkar lite som baby sitter när man inte ammar. Den här senare är tung och oformlig men tror att den kan ge skön avlastning hemma. Eftersom jag har en baby som äter och kräks, äter och kräks är det skönt att ha 2 så att man kan tvätta överdraget once in a while.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0