Fortsätter hotta upp mig själv

Formning av ögonbryn - Check
Färgning av bryn - Check
Färgning av fransar - Check

Ny färg på naglarna - snart!

Vad ska vi göra idag då? Jo det är sista veckan på dagis för Sarah sedan är det sommarlov på allvar. Jag ska försöka ta mig ut och njuta av sol och bad men det är inte det lättaste med en 2-månaders som måste skyddas för solen. Jag och Jonas småtittar på hus. Vi vill ha större. Jag älskar vår lägenhet och vår bekvämlighet men större är bättre. Och att få en liten gräsmatta till barnen och katten vore inte fel. Kanske blir att vi går på en visning om vi hittar nåt intressant på tex Hemnet.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh har du haft lite hemmaspa!

Va mysigt!

Sånt älskar jag :)



Vart kikar ni på?

2010-07-05 @ 23:57:55
Postat av: Caroline

Nää frans o bryn gjorde jag på salong :-)

Vi tittar över hela söderort kan ja säga :-)

2010-07-06 @ 07:05:45
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: Annelie

Klart du gjorde ;)

Glassare där ;)

2010-07-07 @ 02:11:21
Postat av: Mamma Rhu

Skulle också behöva fixa.. Jo, det var en liten snopp där, enligt de som såg.. ;)

2010-07-07 @ 09:33:28
URL: http://rhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0