Man hinner inte..

Häromdagen kom jag på att jag inte begärt föräldrapenning. Man hinner inte med 2 barn, tänkte jag. Fullt upp. Kaos. Eller nja nu ljuger jag.. Jag hinner ju blogga och läsa bloggar och kolla mailen sisådär 20 gånger. Men det är en annan sak..
Bloggarna och mailen läser jag dessutom iPhonen. Vad skulle jag göra utan iPhone? Guds gåva till ammande 2-barns mor! Försäkringskassan borde göra en app!

Idag har vi fördrivit dagen hemma hos Anna och Richard. Och Anna gjorde Sarah fin i håret. Andra småbarnsförädrar är också en gåva. Sarah somnade för natten i bilen hem. Helt slut efter all bus och lek! Flätorna sitter fortfarande kvar..





Kommentarer
Postat av: anna

Så fin!

Kul å träffas idag! Kram

2010-07-23 @ 23:43:08
URL: http://anna-alltochingenting.blogspot.com/
Postat av: Louise

Åh såsöt hon blev:)

2010-07-24 @ 10:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0