+ 2

Igår trodde jag igen att det var nära förestående. Men det var nog bara för att jag och Jonas var i Heron City på bio. Fick ont i ryggen av att sitta still under 2 timmars film. Vi såg Bounty Hunter. Skitfilm. Men lite underhållande ändå. Lyckades fördriva ett par timmar utan att misströsta eller tänka på bebis.

Ja jag misströstar och det är därför jag fått en remiss till SÖS. Den här gången skall inte bebislyckan kantas av förlossningsdepression. Min barnmorska Birgitta på Privata Barnmorskor är guld värd som ordnat så att jag får komma för bedömning redan i morgon.

Jag och maken ska nu ut och göra stan igen. Bland annat resturangbesök. Jiiiiihaaaaaaaaa. Jag får väl ont i ryggen igen och tror väl att det är dags men lite hopp är kul.

Sarah har haft weekend med farmor. Längtar efter henne. Hon kommer hem i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0