Alex bättre

Skönt! Lillpojken mår bättre. Nu hoppas vi bara klara oss ifrån magsjukan också som tydligen går på förskolan. Jag har typ fobi för magsjuka. Typ. Eller nu ljög jag, men den är ju jävligt obehaglig. Och på Familjeliv i diskussionsforumet, kan man läsa att om mamman blir magsjuk så sinar bröstmjölken. Hu jeda mig. Vitpepparkorn. Jag tror egentligen inte på det men sväljer en drös hela korn i vatten ändå. Utifall det skulle ha någon effekt. På Familjeliv kan man läsa om folk som säger att det funkar men också om en tjej som fick kryddade kräkningar och sveda både uppe och nere.

Nu när lilleman mår lite bättre så skulle jag behöva ta igen mig själv. Önskar att Grandma ville komma så jag fick gå iväg en liten stund. Kanske ta en tur i simbassängen som en väninna till mig. Eller bara få sova. Jag skriver grandma för att det kvittar om det skulle vara mormor eller farmor eller valfri fyrtiotalist/femtiotalist..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha lite kryddad kräk! bra att A är bättre nu. Mätte synd att vi inte kunde ses idag.

2010-11-24 @ 10:26:29
Postat av: Radovic

Också livrädd för kräkis sjukan..ush!



Svar: Tack för komplimangen! Vill gärna träffas :)

2010-11-24 @ 13:20:59
URL: http://minbebis/blogg/fikamedmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0