Alexander sjuk

Jag är jätteledsen för att bebisen är sjuk. Jag blir själv typ sjuk av oro. Små bebisar känns så ömtåliga. Han har hög feber och är lite täppt i näsan. Säkert "bara" förkylning. Säkert nåt virus från förskolebarnen. Under Saris inskolning fick han följa med in i förskolans lokaler. Jäkla dagis rent ut sagt! Men så är det ju.
Jag får vara glad att han ammar. Välling och gröt vägrar han och vi är tillbaka på ruta 0 när det gäller annat än tutte. Vi hade faktiskt kommit 2 steg på vägen men nu är allt raserat. Men att han får i sig bröstmjölk är guld. Tänk om han dissade bröstet också. Då hade det varit katastrof.

Idag har jag iallafall fått ett leende av sötnosen. Mitt hjärta värker. Hoppas han blir bättre snart! Min älskade lilla pojke.

Kan muntra upp mig med Lanvins kollektion för H&M och dela med mig av mina must haves. Nu när jag bara är mammaledig kan jag ju internetshoppa hela dagarna. NOT. Inget föll mig i smaken. Det var bara opraktiskt och dyrt. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0