Klädproblem

Jag har levt i tajts och tunikor för att jag har varit gravid och fet. (+ 25 kg i slutet av graviditeten) Efter graviditeten så fortsatte jag med tunikor och tajts för att det är feminint, bekvämt och snyggt som faaan. Men idag ville jag ha jeans och tröja. What the fuck! Inte ett enda par jeans sitter bra. De är för stora. Åker ned och är alldeles för stora i midjan. Vad ska jag göra?
Blir att fortsätta klä sig i tunikor och tights. Jag är för smal för alla jeans och byxor i fucking hela garderoben!

Orsak ( en kompis sa det bra): Alexander the sweet little babypie har ätit upp sin mamma!

Och NEJ jag kan inte köpa nytt för jag är inte så likvid just nu och tänk om jag går upp 5 pannor när Alex slutar tutta?

Och JA jag skriver detta inlägg för att göra andra avundsjuka som inte tappat massa i vikt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ttttt, sicka lyxproblem du har, bara loosa en massa kilon sådär. Inge synd om dig alls! Mig däremot är det synd om, för jag har inte gått ned ett förbannat hekto på min ammning! Snyft!

2010-11-17 @ 12:05:15
Postat av: Mamma Rhu

Dagens i-landsproblem.. ;) Hade samma problem mer eller mindre direkt efter förlossningen förra gången.. Ta ett snöre i midjan och ät en glass, då löser det sig nog.. ;)

2010-11-17 @ 12:21:23
URL: http://rhu.blogg.se/
Postat av: Radovic

Svar. Jag är ändå glad för den hjälp jag får av min mamma. Hon finns ju där i vått och i torrt.



Hur trivs du i det nya grannskapet?

2010-11-17 @ 21:03:20
URL: http://minbebis/blogg/fikamedmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0