Nu är det jag som mår skit

Jag är riktigt djävla dålig. För dålig för att sitta vid datorn också. Men jag har nog lite behov av att gnälla och skriva av mig. Jag har värk i kroppen, frossa, snuva, täppa och världens feber. Nu är jag visserligen drogad med värktabletter men 37,1 visar termometern. (Brukar ha 36). Ojojoj vad synd det är om stackars stackars mig.

Vi (läs Jonas) har iallafall adventspyntat som alla andra med stora stjärnor i köket. Och så har vi köpt en Stationsklocka till köket. Cool klocka för att hålla koll på tiden vid långa mysiga frukostar.




Det är bästa Jonas som monterat upp klockan också. Jag ligger mest däckad och ömkar.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Får hoppas du kryar på dig! Inte kul ligga hemma sjuk

2010-11-30 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0