Okt. 7, 2010

Jaha vad ska vi skriva idag då?
Försöker vakna med kaffe. Borde packa mina kartonger. Läser bloggar istället. Blir provocerad av några. Alltså dom som handlar om politik eller om åsikter som går stick i stäv med mina. Ibland ger jag mig in i den farliga leken att kommentera. Får svar...Blir surare ändå..

Släpp det där. Det är ju så härligt att vi människor är olika!

På tal om vinterjacka. Så kom en snygg Everestjacka fram i packandet. Så den där Ellos-jackan nedan kan verkligen gå och hänga sig nån annanstans!

I helgen är det Underbara Barn mässan. Jag ska besöka den för första gången. Och inte bara besöka, jag ska stå i montern. Kul va? Kom gärna och hälsa på mig! Lördagförmiddag är det som gäller. Underbara me&I kläder med härliga erbjudanden.


Pixlig men ack så underbara barn!

Kommentarer
Postat av: Mamma Rhu

Åh, synd.. Jag var ju där idag ju..

2010-10-08 @ 19:03:53
URL: http://rhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0