Om ni undrar vad jag håller på med..

Jag PACKAR I KARTONGER.
Hur är känslan? BOOOOOOOOORING!
Jag har flyttat många gånger förr. I allafall tre gånger som räknas. När jag flyttade hemifrån så tog jag inte med mig så mycket. Det som räknas för det var jobbigt: Till Huddinge för att bo med Jonas. Till Puttefnaskvägen (Paternostervägen, men ingen fattar vad man säger) för att vi ville komma närmre stan. Sedan till större lägenhet i Hammarbyhöjden. Och nu flyttar vi därifrån och längre från stan igen... Flytta är skitigt och slitigt och varje gång förundras jag över hur mycket saker man har. Varje gång. Vad kommer alla grejer ifrån?? Hälften vore för mycket! Gissar att 80% av alla saker man har hemma använder man inte ens.

Nä hörni här kan jag inte sitta och blogga och dricka kaffe. I morgon kommer flyttgubbsen och då gäller det att allt ligger i kartonger. ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0