22 september 2010

Inlägget nedan var kanske lite tråkigt. Saken är den att jag inte vill vara utan Alexander, ens för en kortare stund. Det räcker med att tänka tanken.. Och alla aktiviteter som tar max 2 timmar kan han ju följa med på.
Promenader. Perfekt med vagnen.
Skönhetsbehandlingar. Han sitter snällt och tittar på.
Men kommer ni på något jag kan göra och få lite egen tid för att samla nya krafter så skriv! Jag känner mig lite trött just nu.

Mitt recept för att bebis ska sova hela natten:
Amma. Amma mer än du tror är rimligt. Sista slurken ger mättnadskänsla och bebben somnar sött.
Lägg bebisen varmt, lagom trångt och ombonat. Jag använder ull-underlägg, långbent pyjamas och en filt.

Jag tror att jag behöver en ny höstjacka. Såg denna i Aftonbladet förra torsdagen och blev lite sugen.



Ska jag slå till eller inte? Alternativet är att gå i min Polarn o. Pyret parkas från förra hösten. Jag är inte jätterik nu när vi köpt hus och jag är nyss hemkommen från solsemester gånger två. Tar ett tag innan jag kan shoppa utan att tänka. Fanns en tid då jag alltid köpte det jag kände för men det är en svunnen tid...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gå på Centralbadet, bada bubbelpool, basta, ta dig något gott i poolbaren. No kids allowed.

Och om du behöver sällskap så följer jag gärna med, hihi :)

2010-09-22 @ 14:36:45
Postat av: Johanna

Och jättesnygg jacka! Är den svindyr? Annars kan man faktiskt fynda på Tradera...

2010-09-22 @ 14:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0