Kommenteras dåligt

Det kommenteras dåligt på den här bloggen.
Min syster menar att det är för att jag inte skriver något kul.
Näää, ROTAVIRUS är inget kul.
Det är en jättehemsk magsjuka för små bebisar.
För en vecka sedan låg jag inne på Saschka med Alexander.
Han fick sondmatas för andra gången.
Först vätsekersättning.
Sedan välling.
150ml/h. Det är en jävla massa välling det.
Han hade tappat massa vikt.
Fy fan vilken hemsk vecka.
Jag är fortfarande tagen.
Ledsen.
Rädd.
Ja, jag är rädd för magsjukor och alla sjukor överhuvudtaget som gör illa mina barn.

Men den här söndagen är mysig.
Jag får skratta åt Solsidan hemma.
Nu ska jag inte skriva mera om den där magsjukan.
Promise.
Bara det att jag har behov av att berabeta.
Det var min värsta alla hjärtans dag ever den där sjukhusdagen förra veckan.
Det var fan så mycket värre än att vara olyckligt kär och inte få några blommor.
Ja blommor fick jag ju inte heller..
Skit i blommor.
Friska, glada barn är det enda jag önskar mig.
Move on...


Kommentarer
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Det är svårt när man inte känner igen sig riktigt och inte hittar uppmuntrande ord... Är ju också slutkörd, men det känns liksom fjuttigt i jämförelse med hur ni haft det.

2011-02-21 @ 11:13:56
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/
Postat av: Mamma Rhu

Alla <3 dag för två år sedan firade jag på Sös. Nyopererad, utan blivande bebis, men levande.. Men hur man än vrider sig, så är barnen de viktigaste (dem man har, inte dem man kunde fått) så jag förstår att det tagit på dig att alex varit sjuk. Vi hade det tufft med N, hon hade "bara" hög feber.. Kram

2011-02-22 @ 14:19:35
URL: http://rhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0