Inte så nöjd med Yves

Sen vi flyttade till hus så har vi inte längre "Ej reklam" på brevlådan.
Det dimper ner massa erbjudanden.
Det mesta åker rakt i pappersinsamlingen.

Men så fastnade jag för Yves Rocher som hade många premier och fri frakt om man beställde.
Jag fick en fin tankini. Örhängen. Halsband.
Rengöring och fuktcreme till ansiktet för 50 spänn!
Rengöringen var med peelingkorn men ska kunna användas varje dag. Fukten heter nåt i stil med "Ultra matt".
Det var för fet hy.
Men vet ni vad? Huden känns glansig iallafall. Det kan inte bara vara att det är sommar och varmt.
Produkterna håller inte måttet! Kan det vara att peelingen river av för hårt i ansiktet så att huden kompenserar med att producera ännu mer fett? Ja säkert.

Jag som tänkte att jag gjort ett riktigt kap och typ lurat någon som fick så mycket saker.
Kanske inte. Nää Mary Kay var faaen så mycket bättre.
Och dyrare..

Nu ska jag sova gott. Det ska bli kjempefiint som våra vänner i Norge säger.


Kommentarer
Postat av: MosterL

mkt man får i reklamen är ju bara skit.... kör på med mary k du=)



Kram

2011-07-08 @ 08:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0