20 juni

Lillebror fortsätter ha en hej-kom-och-hjälp-mig-mage.
Trots att vi försöker utesluta fullkorn och massa fibrer.
Trots Sempers magdroppar.
Så i morgon har A fått en tid hos doktorn.
Samtidigt som man inte vill att det ska vara nåt fel på pojken så vill man ha en förklaring.
_______________________________________

I lördags hade vi kalas.
Jag firade mig själv typ.
Firade att me&I vårsäsongen är över och att jag nådde målet med min verksamhet.
Igår (söndag) regnade det. Det var en seg dag. Och ännu mer sordin på stämningen är ju att lillebror är ganska sjuk.

________________________________________

Å nu är veckan igång och då jobbar jag.
Har en riktig nöt att knäcka.
Klur klur.
___________________
Gute Nacht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0