Hello folks!

Jag jobbar numera.
Det går bra.
Känns bra.
Klart jag saknar mina barn och känner mig stressad över det.
Men det är så det är att vara mamma.

Jag utelämnar jobbet från bloggen..
Kan bara säga att vi hade friskvårdsdag idag och var i en solig park halva dagen.
Gratis lunch och lite olika aktiviteter.
Line dance var rätt kul.
Men Chi gong..
det är ju så klockorna stannar..
Trodde aldrig det skulle ta slut.
När en rörelse var slut så skulle vi göra en ny och en ny och ny..
och så andra foten..
lååååångsamt till asiatisk klingklang musik
fy satan va trist det var..
Aldrig mer säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: The Way the Cookie Crumbles

Haha, ja, det känns ju inte som det ger så mycket... Men tydligen gör det det, fast det vr inget jag fastnade för heller:-)

2011-06-10 @ 09:23:52
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0