Idag ska jag till tandis med båda barna i släptåg. Hurra liksom.

Ibland så tänker jag inte riktigt.
Jag typ bara hoppas på det bästa..
Som det här med att jag ska till tandläkaren idag.
På kungsholmen.
Med båda barnen i släptåg.

Buss och buss och buss med barnvagn.
Hoppas 3-års trotset inte ger sig tillkänna utan att jag kan bli undersökt under lugna premisser.

Varför avbokade jag inte denna tiden?
Nu är det för sent.
Uteblivet besök debiteras enligt taxan..

Men vi börjar röra oss nu runt 9-snåret så hinner vi nog fram till 12..


Kommentarer
Postat av: Moster L

Lycka till.

2011-03-21 @ 12:08:34
Postat av: L

okeeeeejdå, jag kan berätta för dig =) jag är på tjocken igen =D men inget är officiellt än så...;)

2011-03-21 @ 15:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0