depp depp depp

Den här bloggen handlar väldigt mycket om Alexander och att han är förkyld.
Eller sjuk på nåt annat vis.
Jag är ledsen för det.
Han är sjuk nu. Igen.
 Kokhet av feber. Sover bara stötvis. Snorig. Hostig.
Eländig.

Vi sitter inne han och jag.
Deppigt värre.
Försöker finna tröst någonstans.
Men det är hopplöst.

Bli frisk nu.

Festen på torsdag som jag tänkt gå på..
 kanske får ställa in det,
men vad är väl en bal på slottet..

Har förresten inget passande att ha på mig.
Depp depp.
Hepp..


Kommentarer
Postat av: Lisa

stackare! Tråkigt att han blivit sjuk igen.

Kan inte karln va hemma på torsdag då så du får komma iväg lite ;)

2011-05-24 @ 18:10:55
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Lisa

stackare! Tråkigt att han blivit sjuk igen.

Kan inte karln va hemma på torsdag då så du får komma iväg lite ;)

2011-05-24 @ 18:11:13
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Tant Maria

Ja...den lille och hans syster har väl en far fortfarande...Ta nu lite husmorssemester!!!

Kram!

2011-05-25 @ 12:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0