Probiotika

Vet inte om ni förstod men lillebror har bajsat så blöjan läckt flera gånger.
Därav fiskade jag efter kommentarer.
Det var bara lite väl mycket att sanera igår..
Nu har jag fått tips om Probiotika från flera oberoende personer.
Så nu testar vi det.
It make sense.
Lillebror har haft mycket infektioner.
Immunförsvaret sitter till stor del i magen.
Vilket stöder teorin att han bajsar illa för att magfloran är i obalans.

Nu hoppas jag att Semper hjälper hans mage att komma i form.
Vi hoppas på färre olyckor och mindre sjukdomar framöver.
Men idag är min sista föräldralediga dag och det vore faktiskt tokroligt om pappa Jonas får kämpa lite också.
Så kom igen brorsan kräma allt vad du har i morgon också!


Kommentarer
Postat av: Mamma Rhu

Testa att gå ner en stl på blöjan då.. Annars funkar alltid lite silvertejp! ;) Länka på du..

2011-05-31 @ 13:43:20
URL: http://rhu.blogg.se/
Postat av: Lisa

ge han lite proviva blåbär oxå, massa bra bakterier för magen =)

2011-05-31 @ 16:43:59
URL: http://atlisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0